Τετάρτη 23 Απριλίου 2014

G.O.T. MOTHER OF DRAGONS by Briliant Gr


 Γεια σας και Χρονια πολλα !!!
 ( αν καποιος διαβαζει το blog μου χαχαχαχαχα)


Δηλωνω μεγαλη fan της σειρας Game of thrones καθως και της σειρας βιβλιων A SONG of fire and ice.- τα βιβλια δλδ του Kου Μαρτιν απο τα οποια βγηκε και η σειρα - καλα, καμια σχεση η σειρα με αυτα που γραφει στα βιβλια αλλα τι να κανουμε , παντα αυτο δεν συμβαινει με τα βιβλια?? --
 Σαν φαν και εγω λοιπον εμπευστηκα να σχεδιασω μια απο τις πρωταγωνιστριες της σειρας,
 την KHALESSI / mother of dragons / the stormborn /  Dany κτλ κτλ... ( ακολουθουν και φωτογραφιες της για οσους δεν την γνωριζουν)
 αυτη ειναι λοιπον η KHALESSI που εχει και δρακους και ειναι η πιο κουλ της σειρας , και εχει παραμεινει και ζωντανη και δεν την εχει σκοτωσει κανεις.....
....αν και ψιλιαζομαι οτι θα την φανε τα ιδια της τα παιδια ,δλδ οι δρακοι της .
Διαβαζω το βιβλιο οποτε θα μαθω πριν απο εσας που βλεπετε την σειρα !!!
 μουχαχαχα (σατανικο γελιο)

 αν θελει καποιος να συζητησει μαζι μου σχετικα με την σειρα και αν θελει να τον spoilαρω , να μου στειλει μηνυμα ειμαι προθυμη να το συζητησω !!! 


  Αφου σας συστησα την Khalessi την μητερα των δρακων , ηρθε η ωρα να σας παρουσιασω και το σχετικο μου σχεδιο :

 ελπιζω να σας αρεσει !!
 τα λεμε στην επομενη μου αναρτηση !!!
φιλιακια πολλααααα

1 σχόλιο:

  1. μην ξεχνατε να κανετε like στην σελιδα μου στο facebook !!
    https://www.facebook.com/Briliantpage?bookmark_t=page
    http://www.behance.net/brILIAnt
    Δ

    ΑπάντησηΔιαγραφή