Τρίτη 7 Ιανουαρίου 2014

Judith and Holofernes - Ιουδήθ και Ολοφέρνης by Briliant Gr




Σας παρουσιαζωτο καινουργιο μου σχεδιο "Ιουδήθ και Ολοφέρνης",το πρώτο μου για το έτος 2014 ,
που ειναι εμπνευσμενο απο ενα θεμα της Παλαιας διαθηκης.
Αυτο το θεμα απασχολησε πολλους γνωστους καλλιτεχνες για τους οποιους εχω διαβασει. Ετσι λοιπον ειχα και εγω εμπευση μια μερα και εφτιαξα αυτο το σχεδιο!! ελπιζω να σας αρεσει !!



Παρακατω εχω λιγα λογια για την ιστορια της Ιουδήθ με τον Ολοφέρνη απο την Παλαια Διαθηκη
και εικονες απο τα σχετικα σχεδια μεγαλων ζωγραφων στην ιστορια της Τεχνης.


Η ιστορία:
Ο Ολοφέρνης, Βαβυλώνιος στρατηγός του Ναβουχοδονόσωρα , πολιορκούσε την πατρίδα της Ιουδήθ. Εκείνη, γνωρίζοντας πως ο Ολοφέρνης ήταν ερωτευμένος μαζί της, τον σαγήνευσε σε στιγμή μέθης, του έκοψε το κεφάλι και έτσι απάλλαξε τη χώρα της από τον κίνδυνο των Βαβυλωνίων.




https://www.facebook.com/Briliantpage?bookmark_t=page
Sandro Botticelli



Francisco Goya




Gustav Klimt




Michelangelo Buonarroti

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου